01
MOŻLIWOŚCI ROZWOJU
Avon jako pracodawca o międzynarodowym zasięgu, stwarza możliwości rozwoju kariery swoich
pracowników zarówno w wielu obszarach jak i wielu krajach na całym świecie. Dołączając do zespołu
profesjonalistów Avon masz możliwość pracy w takich działach jak: marketing, finanse, IT, HR, sprzedaż, obsługa Klienta, i in. oraz współpracy z kolegami z różnych zakatków świata, bieżącej wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk z ekspertami z różnych rynków: europejskich, amerykańskich czy azjatyckich.
02
CO OFERUJEMY?
- pracę w organizacji, w której każdy jest "na tak"
- możliwość współtworzenia sukcesu organizacji, która opiera się na silnych wartościach
- swobodę w wyrażaniu swoich opinii i proponowaniu zmian
- naukę przez praktykę, możliwości pracy z liderami w biznesie
- pracę w strukturze macierzowej z dostępem do międzynarodowego "know how"
03
BENEFITY I ŚWIADCZENIA
Naszym pracownikom poza wynagrodzeniem oferujemy szeroki wachlarz benefitów, a wsród nich:
- prywatną opiekę medyczną, którą każdy pracownik może rozszerzyć na członków swojej rodziny (także
rodziców i tesciów) - grupowe ubezpieczenie na życie
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin dla pracowników ACP (Avon Cosmetics Polska)
- korzystne rabaty na produkty Avon
- dofinansowanie karty multisport
04
ETAPY PROCESU REKRUTACJI
1OCENA APLIKACJI
Jest to analiza Twojego CV i listu motywacyjnego w odniesieniu do oczekiwań, jakie stawiamy na ogłaszanym stanowisku.
2SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM DZIAŁU HR
To etap, podczas którego zadamy Ci szereg pytań dotyczacych przebiegu Twojej dotychczasowej kariery, motywacji oraz aspiracji zawodowych na przyszłość. Będziemy chcieli dowiedzieć się jakie posiadasz umiejętności i kompetencje oraz zweryfikować znajomość języka angielskiego, dlatego cześć rozmowy poprowadzona zostanie w tym jezyku.
Celem spotkania jest wzajemne poznanie się oraz wymiana informacji. Dlatego bedziesz mógł dopytać o naszą ofertę, czy specyfikę pracy w Avon, a my udzielimy Ci możliwe wyczerpujących informacji.
3SPOTKANIE Z MENEDŻEREM DZIAŁU
Czyli potencjalnym przełożonym, to etap, w trakcie którego zweryfikujemy, czy posiadasz adekwatną do danego obszaru wiedzę merytoryczną oraz doświadczenie. Jest to także idealny moment, aby zasiegnąć jeszcze bardziej szczegółowych informacji o stanowisku, na które aplikujesz oraz doprecyzować wzajemne oczekiwania.
4DECYZJA O PRZYJĘCIU
Spotkanie z menedżerem działu jest zazwyczaj ostatnim etapem rekrutacji. Decyzja o zatrudnieniu podejmowana jest po szczegółowej analizie całego procesu.