01

MOŻLIWOŚCI ROZWOJU

Avon jako pracodawca o międzynarodowym zasięgu, stwarza możliwości rozwoju kariery swoich
pracowników zarówno w wielu obszarach jak i wielu krajach na całym świecie.
Dołączając do zespołu
profesjonalistów Avon masz możliwość pracy w takich działach jak: marketing, finanse, IT, HR, sprzedaż, obsługa Klienta, i in. oraz współpracy z kolegami z różnych zakatków świata, bieżącej wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk z ekspertami z różnych rynków: europejskich, amerykańskich czy azjatyckich.

02

CO OFERUJEMY?

  • pracę w organizacji, w której każdy jest "na tak"
  • możliwość współtworzenia sukcesu organizacji, która opiera się na silnych wartościach
  • swobodę w wyrażaniu swoich opinii i proponowaniu zmian
  • naukę przez praktykę, możliwości pracy z liderami w biznesie
  • pracę w strukturze macierzowej z dostępem do międzynarodowego "know how"

03

BENEFITY I ŚWIADCZENIA

Naszym pracownikom poza wynagrodzeniem oferujemy szeroki wachlarz benefitów, a wsród nich:

  • prywatną opiekę medyczną, którą każdy pracownik może rozszerzyć na członków swojej rodziny (także
    rodziców i tesciów)
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin dla pracowników ACP (Avon Cosmetics Polska)
  • korzystne rabaty na produkty Avon
  • dofinansowanie karty multisport

04

ETAPY PROCESU REKRUTACJI

1

OCENA APLIKACJI

Jest to analiza Twojego CV i listu motywacyjnego w odniesieniu do oczekiwań, jakie stawiamy na ogłaszanym stanowisku.

2

SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM DZIAŁU HR

To etap, podczas którego zadamy Ci szereg pytań dotyczacych przebiegu Twojej dotychczasowej kariery, motywacji oraz aspiracji zawodowych na przyszłość. Będziemy chcieli dowiedzieć się jakie posiadasz umiejętności i kompetencje oraz zweryfikować znajomość języka angielskiego, dlatego cześć rozmowy poprowadzona zostanie w tym jezyku.

Celem spotkania jest wzajemne poznanie się oraz wymiana informacji. Dlatego bedziesz mógł dopytać o naszą ofertę, czy specyfikę pracy w Avon, a my udzielimy Ci możliwe wyczerpujących informacji.

3

SPOTKANIE Z MENEDŻEREM DZIAŁU

Czyli potencjalnym przełożonym, to etap, w trakcie którego zweryfikujemy, czy posiadasz adekwatną do danego obszaru wiedzę merytoryczną oraz doświadczenie. Jest to także idealny moment, aby zasiegnąć jeszcze bardziej szczegółowych informacji o stanowisku, na które aplikujesz oraz doprecyzować wzajemne oczekiwania.

4

DECYZJA O PRZYJĘCIU

Spotkanie z menedżerem działu jest zazwyczaj ostatnim etapem rekrutacji. Decyzja o zatrudnieniu podejmowana jest po szczegółowej analizie całego procesu.

zobacz oferty pracy